Seks na haubi auta pod zvezdama

Avgustovskoj e vece oko 2011. oko 22h. Svuda je nesnosno vruce. Stigao sam ispred njene zgrade, sacekao minut, dva i Nena je stigla i usla u auto. Poljubili smo se i krenuli…

Ranije.
Nena i ja smo se upoznali pre dva meseca slucajno na Adi Ciganliji u kaficu na obali krijuci se od popodnevnog sunca koje przi. Dok sam pio kafu ugledao sam je za susednim stolom kako gasi zedj limunadom. Mojih je godina pomislio sam i rekoh sebi sigurno nekog ceka. Prolazilo je vreme a ona je i dalje sama, kad u momentu dok je pomerala ruku, njene suncane naocare poletele su ka meni sa stola do mojih nogu. Podigao sam se dohvatio ih i dodajucu joj pogledali smo se u oci.
-Izvolite. Rekoh dok sam joj dodavao naocare pogleodao sam je ispitivacki.
-Hvala. Rece odmeravajuci me
-Bas ce vruce a ne rashladjujute se u vodi. Pokusavao sam da zapocnem razgovor.
-Zene ne mogu bas uvek u vodu. Kao da se pozalila.
I tako je zapoceo nas razgovor i druzenje.
Sveze razvedena kao i ja. U potrazi za srodnom dusom kao i ja. Zeljna ljubavi i sexa opet kao i ja. Doktorka sa dvoje dece, lepa, prijatna i mila.
Tako je zapocelo a nakon toga smo se sreli opet za dva dana, popili pice u gradu i ljubili se u kolima kao tinejdzeri.
Novi susret opet za nekoliko dana pa smo otisli kod mene i doziveli smo neverovatne trenutke gde smo vodili ljubav nekoliko sati. Cesto smo to ponavljali na svakih nekoliko dana kada su nam obaveze dozvoljavale.. I ako sam imao dosta iskustva sa Nenom sam uzivao u savkom momentu. Nena je svrsavala puno puta i bila jako glasna u svojim orgazmima da sam stalno stavljao svod dlan izmedju njenih usana i zuba da bi bila tisa i da je moje komsije ne cuju. Zivim u novogradnji i ovo se cuje u svim stanovima okolo. Kominice su pocele da mi se javljaju sve napadnije smeskajuci se. Moram priznati da mi je to donekle i prijalo.
Sada.
Vozili smo se tako gradom otvorenih prozora. Palo mi je na pamet da je odvedem na moje omiljeno mesto. Izasli smo iz grada i poceli da se ponjemo na brdo seoskim makadamom.Moja ruka je sa menjaca klizila na njeno koleno preko butina do vrele ribice. Stavila je ruke na moje medjunozje, otkopcala rajferslus izvadila moj dignuti BiiiiP, spustila glavu i stavila ga u usta. Vise nisam menjao brzine vec uzivao u savrsenim ustima koja su se poigravala sa njim. Jedva sam odrzavao koncentraciju da ostanem na putu punom rupa i da uzivam.
Dosli smo na vrh brda pa sam zaustavio auto i izasli smo napolje u sred polja i livada. Oko nas vrelina i blagi povetarac koji nas rashladjuje. Beograd ispod nas, kao da je goreo od jare i miliona svetala a Dunav iskricavo svetlucao od toga. Sa neba su sve zvezde obasijavale nas. Cvrcci su prvali svoje pesme praveci muziku za nas.
Poceli smo da se ljubimo kada sam je podigao da sedne na haubu Golfa. Ljubili smo se, polako skidajuci se i odeca je nestajala sa nas. Ostali smo goli napolju i uzivali u tom momentu. Fantastican osecaj je biti go napolju po vrelini i bez brige da ce neko naici.
Nastavio sam da je ljubim u usi, vrat spustajuci se na ne bas velike sise ali jako culne. Grickao sam i njene bradavice i prelazio sa jedne na drugu i stavljao sto dublje u usta. Stajao sam ispred branika i polako je oborio da legne na haubu. Nastavio sam da je ljubim po stomaku nestasnim jezikom silazio sve nize do vrele i socne pickice. Usnam sam joj rastvorio usmine i jezikom poceo da se igram sa klitorisom . Spustio sam jezik nize i usao u nju sto sam vise mogao. Tako sam jezikom isao u krug pa opet do klitorisa. Trudio sam se da jezikom udjem sto dublje u nju. Mesala je svojim kukovima pomazuci mi u tome. Pica joj je jako socna i skuoljao sam sve njene sokice. Jezikom sam prodirao duboku u nju i izludjivo je dok je ona nabijala sojim rukama moju glavu sto dublje u sebe. Osecaj je bio neopisiv. Posle malo vremena je pocela da stenje i vristi jako glasno. Ovog puta nisam morao da brinem jer nije niko mogao da cuje. Odgurnula mi je glavu od sebe i sisla sa auta. Prisnolila me na branik, seo sam ja na haubu Golfa i onda je ona pocela da me ljubi svuda spustajuci se do mog nabreklug BiiiiP zeljnog njene socne BiiiiP. Nisam bez iskustva ali svaki put sa Nenom bilo je neopisivo ali pokusacu da vam docaram.
Prvo ga ljubi usnama nezno svuda do jaja. Pa ih onda stavlja jedno za drugim u usta. Posto sam uvek obrijan ona se na jajima zadrzavala a moje uzivanje je bilo vrhunsko. Nakon toga se igrala sa njim vrhom jezika kojim me izludjivala. Tek onda ga je stavila u usta i pocela da ga nezno usisava u sebe sve dublje i sve brze. Pokusvala je da ga stavi duboko u grlo a jezikom mi je nadrazivala koren. Neverovatan osecaj. Radila je to polako, pa sve brze i brze a ponekad svojim nosem dodirivala moj stomak gutajuci ga duboko. Hmmmmmmmm. Kako bih voleo da je i moj jezik u njoj ali to prostor ovog puta nije dozvoljavao. Legao sam preko haube i prepustio joj se. Pogledao sam zvezde kako trepere. Ubrzala je svoj rad, zmarci iz kicme su poceli da mile po meni i poceo sam da svrsavam duboko u njena usta. Pokupila je svaku kap ne ispustajuci nista. Ustala je i poceli smo da se zestoko ljubimo. Ona je iz mojih osetila svoje sokove a ja iz njenih svoje.
Zapalili smo cigarete cuteci i uzivajuci u momentu, Beogradu, pesmi crvcaka, zvezdama, vetricu koji nas je pomalo rashladjivao.
Milujuci poceo sam da joj mrsim kosu a nakon toga i ljubim. U meni se budila nova zelja za njom. Ljubio sam je u usta duboko su nam se jezici preplitali i igrali svoju igru. Presao sam na vrat koji sam nezno ustima milimetar po milimetar ljubio prelazeci na usi. Pocela je da stenje a moj BiiiiP ponovo da se dize postajuci sve tvrdji i tvrdji. Rukom sam otiso u istrazivanje preko bedara do njene pice. I ona je bila vlazna da su se sokovi slivali. Podigao sam se polako i namestio BiiiiP na ulaz pice. Ulazio sam polako milimetar po milimetar zeleci da ona oseti mene a ja nju. Ulazio sam u njenu vrelinu topeci se u njoj. Pocela je snazno da dise dok sam BiiiiP stavljao duboko u nju. Na moje brze pa sporije kretanje napred nazad, levo pa desno, pa polako u krug, odgovarala je njihanjem kukova trudeci se da sto dublje udjem u nju. Poceo sam da ubrzavam sve brze i brze izlazeci napolje iz nje i ulazeci ponovo duboko u nju.
Doko sam to radio u jednom momentu BiiiiP je slucajno skliznuo nize do guze. Tu sam zastao i podigao ga rukom nazad ali je rekla da bi volela da ga oseti u guzi prvi put.
Zastao sam zamisljen. Nije valjda da nije nikad probala. Hajde zasto da ne. Polako sam se malo sagnuo i jezik zaronio duboko u picu gde je koji sekund pre moj BiiiiP duboko uranjao. BiiiiP je bila skroz mokra pa sam se spustio polako do guze jer sam zeleo da se opusti. Jezikom sam dodirivao guzni otvor polako kruzeci po njemu. Ona je stenjala duboko mesajuci dupetom u krug. Jezikom sam polako ulazio u njenu guzu ostavljajuci sto vise pljuvacke. Polako se opustala i jezik je polako prodirao kroz ulaz. Podigao sam se i namestio svoj BiiiiP na guzni orvor gledajuci je u oci. Polako sam ulazio i vracao se delic milimetra po delic milimetra. Trajalo je dugo, dvadesetak minuta dok sam polako mic po mic ulazio u nju dok nisam prodro do kraja. Nisam zeleo da oseti ni najmanju bol vec samo uzitak. Tako je i bilo. jer je posle toga postavila ona mene na haubu ispod sebe. Sela je na mene i ubacila opet BiiiiP u svoju guzu posle cega je zapoceta svoj divlji ples. Trudio sam se da joj palcem mazim klitoris dok se ona kretala gore dole po njemu. Odjednom stenjanje i vrisak uz njeno svrsavanje a i meni su poceli da se stezu misici na kicmi, muda polako da se skupljaju i krecu. Poceo sam da svrsavam u duboko njenu guzu. Osetila je to i nastavila dok nisam i poslednju kap iscedio u nju. Zastali smo a tako i ostali narednih desetak minuta dok nismo dosli sebi. Divlje smo opet poceli da se ljubimo ali smo shvatili da smo premoreni i da je skoro zora.
Obukli smo se i posli nazad u nas veliki grad.
Ostali smo jos nekoliko meseci zajedno dok nije morala da se preseli u drugi grad zbog posla a nakon toga su nas vreme i oaveze razdvojile zauvek.